reminders.....

Bloggerskan egoina gjorde för ett tag sen ett inlägg om att vissa saker får en att tänka på saker så jag tänker härma henne lite och berätta vad vissa saker påminner mig om :)

Lukter:

DKNY- green apple: påminner mig om sassi och estlandfärjan när vi hade hallonsnöre ätar tävling på dansgolvet x) och typ fjortistid....

Skumgummilukt: Flygplan och de små leksakerna jag alltid fick att leka med när jag var liten :P

Blodpuddinglukt: Mariaskolans matsal

parfym Versace-crystal: hahahahha skolavslutningen i 8an när sebbe i min klass spreja en hel del i sin mun x)

ljud:

Foreverrchris brown: UTÖ!!!! i 8an när vi hade sammarbetsövningar med 70rna

Cykel-tuta: sommar hos min gudfar...

Det finns massa massa massa olika saker som påminner mig om saker...blir nog ganska tråkigt att läsa alla så sprider ut dem lite då och då ;)



Fotograf: Victoria källström

*copyright*

Skola imorgen....*ångest*

// Fell










Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0