Råkade shoppa lite till.. *Host*

Har ni sett H&Ms superbra erbjudande? Om man handlar för 400kr får man 100kr på ett presentkort!
Så, jag och Emelie tog måpen till centrum och köpte present till pappa, shorts till mig ( på rea, från killavdelningen xD ) och en bh.
Push-Up bh. H&M. Ord. pris 129kr. Rea: 64,50kr.

Jag vet vad ni tänker. H&M nörd biiiig time.
Men vafan. Ja, det är typ bara där jag handlar, det bror iiinte blandannat på att jag har clubkort o får bonusar, iiinte då. *host*. Men på H&M har de verkligen ALLT! Och jag tycker faktiskt att kvaliteén är ganska bra, utbudet stort, och priserna helt ok. Helt ok för en ungdoms plånbok ( eller i mitt fall, visa kort. )

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0