OHMAYGOD A VAMPIRE!!!

hejsan allihopa :)
Lilla söta Marie är här :) vi har haft mys-dag idag, det va, hm......mys! ;) Nu sitter hon och skriver på sin blogg och jag skriver på vår übersocialt, iknow!! min lilla vic har inte bloggat på mer än 3 dagar:-o måste nog peppa på henne lite ;) vi va på en festgrej typ hos min bror ikväll typ, de  va ganska skoj tills en dryg snubbe dök upp, dryga guys....NOno, vi hann inte ens se de omtalade 91orna ;( *snyft* ;) Marie ville nog va kvar men jag orkade inte med musiken och ville dra:P... massa massa bilder och lite sånt :)
Nu orkar jag inte blogga mer
Forever sistas!!
puss &kram
fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0