Moviewatcher.


Pappa väckte mig tidigt så satte på någon film vi hade hemma. Det är massa gravida tjejer. Och jag undrar en sak, när man har pressat ut ungen, borde inte magen bli normal igen då? Hon har ju världens bula. Weird.

Gillade den faktiskt. Min typ av film tror jag. Flera parallella historier på en gång skulle man kunna säga. Men den var bra och ganska rolig, så jag rekommenderar faktiskt den.Tycker att jag har blivit väldigt kritisk mot filmer nuförtiden. Går liksom inte bara att njuta för folket utanför förväntar sig att man säger saker som de också kan säga när de har sett filmen.

 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0