Motivationshandikappad?

hahaha jag vet att vic tycker att jag är oaktiv medans hon har sprutat massa inlägg men jag kan då bara berätta tt alla inlägg hon hade skrivit efter mitt skrevs när jag låg och sov x)

Hm...ibland(läs ofta) undrar jag verkligen vad meningen med skolan är..jag menar hur viktitgt är det att veta vad en mitrokondrie och kloroplaster är xd jag tycker allt skulle vara så mycket bättre om man valde vad man skulle bli och sen fick man lära sig allt som behövdes till det jobbet och slippa lära sig massa onödiga saker....de tar ju  bara plats...

Juste har hittat en skitstörd bild som fick mig först att tänka , HUR LYCKADES DEN???

tills jag insåg hur det låg till....men de får ni lista ut själva ;)




puss och kram

Fell

(kolla nu JAG HAR klickat i fell och jag har faktist blivit mkt mkt bättre på det!) Klicka på Fell så får ni se hur många inlägg jag har gjort rätt :D

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0