Det värsta inlägget bloggen någonsin skådat.

 

 

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE!

Innehållet kan anses stötande eller göra dig obehaglig till mods.

Och de (DET) som texten handlar om är riktigt hemsk.

Säg inte att jag inte varnade dig.

 

 

Brr... Detta ihopkladd ska genast raderas från datorn. De värsta sakerna jag vet. Vill ni ha förklaring?

Here it comes..

Darin:

Enda sen första början när han upptäcktes i Idol så har jag sett honom som slemmig. Vilket han fortfarande är. Och när han sen förstörde Viva la Vida så började han störa mig på riktigt. Det värsta är att låtarna han får är helt ok och i vissa fall ganska bra.The  Music and the lyrics. Men hans mensiga studioproducerade smörröst förstör allt.

Pernilla Wahlgren:

Egentligen har jag inte alltid haft ett problem med henne. Det började med Garnier ( eller vad det var. ) reklamen. Så falsk. Så .. läskig. Men det bekräftades verkligen i Melodifestivalen. Dryg och falsk. Hon är en sån där tjej som ser bra ut, och som verkligen vet det. Och det är sådan dryghet jag inte gillar. Acceptera din ålder bruden!

Svanar:

Aggressiva. Falska med sin yta men giftiga under. Behöver jag säga ngt mer?

Rävar:

Tog min kanin som jag haft i 3v när jag var 10år. En kanin som var ordentligt instängd. I en transportbur på natten bakom ytterligare galler. Great.

Vic

 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0