allt och ingenting......

Jaha då va det dags för grottmonstret att vakna till liv också :)

Min hals är typ igentäppt eller något...den gör oooont men ignorerar det för jag ska F-N inte låta mitt sämsta imunförsvar förstöra lovet!!! dagen kommer ägnas åt plugg.....suuuck går man första året så gör man (tydligen ska andra året vara värst?) så ser inte fram emot andra året i gymnasiet eftersom att jag tycker att jag just nu har trippelt så mycket arbete än vad jag hade i 9an..plus att nationella proven sätter igång snart , ser INTE fram emot det...speciellt spanska delen. Kommer en liten bildbomb från vad jag har hittat på under min frånvaro....typ alla är tagna med mobilkamera så ni får tåla kvaliten...förutom hoppbilderna som en proffsfotograf som heter Roland tog på mig och Conquest i söndags:)

----va i världens 3dje största kyrka

----drack världens godaste chokladkräm

---Dampat över snö i April!

--vart på lokaltävling med finste conquest <3

puss & KRAM

fELL

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0