Typiskt mig...

Typiskt mig att missa att kent har konsert i  helgen varför ska jag ALLTID missa, ahja kanske va lika bra. Nu är det säkert endå försent eftersom alla biljetter e slutsålda men men har endå ingen att gå med försöker få med mig marie fast hon är långt ifrån ett Kent fan..aja kanske lika bra har endå lite tomt i plånboken just nu....men om de lämmnas några återbud eller om jag hittar några på typ blocket till mig och någon ( om nu någon av mina vänner som konstigt nog inte gillar kent) kan tänka sig följa med, Mira ska gå på torsdagen såklart -.- jaja vi får se vad som händer sen typiskt mig att tappa bort individuella val blanketten dessutom.....

Bjuder på en kent låt , FF



KRAAAAM
Fell

Kommentarer
Postat av: Em

Det finns biljetter på http://www.biljettnu.se/konsert/biljetter/Kent-biljetter_1759_158 Kostade 995 förut, men nu verkar dom vara sänkta till 695. Jag och Mickey ska gå den 25'e, så ifall du vill gå, men inte hittar någon att gå med så kan du gå med oss. x) Inte för att vi känner varandra, men vafan. Det är Kent ju! :D // Emelie, Victorias kompis. :)

2010-02-23 @ 20:55:13
URL: http://eeeeehm.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0